Skip to content

PronoSportive

Noiembrie 5, 2006

Is dinamovist convins (DIXIT). Da’ asta nu inseamna ca nu m-am uitat la steaua-real. Pentru atmosfera, of course. Meciul ca meciul, dar cel mai mult mi-au placut tribunele: grandioase, apasatoare, oarecum dincolo de puterea de intelegere a unui Mitica-de-la-Liga. M-am bucurat cand, in afara de „steaua!”, 15-20.000 de spectatori strigau „Romania!” 🙂 acoperindu-i pe madrilenii plictisiti.

In pauzele meciului (faulturi, etc), ma uitam in tribune, odata cu camerele tembeliziunii spaniole, la bucuria „realistilor” (si la dezamagirile lor) si ma intrebam: „oare cum o fi sa tii cu o echipa ca R. Madrid?” Ca orasul tau sa fie detinatoarea celei mai mari echipe din lume? Sa stii ca te duci la meci sa vezi cum castiga, sa nu-ti pui intrebari de genul „da’ daca face iar Dinamo vreo surpriza?” (am ramas marcat de la un Dinamo – Foresta Falticeni: 4-5:(…). Sa-ti demiti in gand antrenorul la primul egal in deplasare?

eeh.. nu sunt suparat pentru rezultat, chiar dc o echipa rromaneasca a pierdut. Puteam sa pierdem si cu 5-0 (pronosticul meu :)), dar Beckham, Ronaldo & Co. si-au vazut de treaba. Un singur OF am si eu: de ce nu-i explica nimeni lui Banel ca la pauza se schimba portile?

No comments yet

Lasă un răspuns

