Skip to content

Ce naiba!?

Decembrie 7, 2006

E clar. Nu stiu cum il cheama pe al’ de-a inventat roata, nu stiu de ce niste chichinete de atomi pot produce asa bubuiala atomica, nu stiu sa rezolv ecuatia lu’ Riemann, nu stiu nici macar cati pureci (sau purici?) are matza mea. Azi am auzit prima data de Harajuku (cum? nu stii ce-i aia?) si de Fado (search pe wiki). Tot azi am cetit pe blogul unuia mai dastiept si mai bine informat ca mine CA CAmerele de luat vederi de pe DN1 au fost montate de tipii de la Alcatel.

Stiam odata cine era ministru unde.. stiam chiar si numele unor secretari de stat si incercam sa citesc cat mai mult din „revistele” online de marketing si publicitate. Stiam ce a mai facut Bogdan Naumovici si stateam tunned sa aflu „noutatile” din reteaua Neogen.

Dar parca nu mai stiu nimic. Citesc in fiecare zi cate putin, si parca totul ma intereseaza DIN CE IN CE MAI PUTIN. Am realizat, cred, un adevar maret (daca-l stiati nu radeti): niciodata nu voi sti mai mult decat stiam ieri. Nu voi fi mai bine informat, nu voi fi mai destept, mai cult, mai.. Doar mai alambicat, mai confuz, mai..

Nu, dom’le. N-o sa mai citesc Bloombiz sau MarketWatch, n-o sa mai dau pe la realitatea.tv, nu ma mai intereseaza de Tariceanu si de autonomia bunilor maghiari. O sa-mi vad de patratzica mea.

Damn.

No comments yet

Lasă un răspuns

