Skip to content

My (new) Job

Ianuarie 13, 2007

De curand mi-am gasit un nou job.

Un alt capitol dintr-o viata. Alti oameni, alte glume, alte obligatii. Alta atmosfera.
Sa-mi fie de bine🙂

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 14, 2007 1:23 am

    Bravo, si eu tintesc cam acelasi lucru🙂.
    (te citesc, sa stii)

  2. Ianuarie 15, 2007 8:21 am

    Pai la pofta ta de scris si dupa modul in care o faci n-ar trebui sa-ti fie deloc greu. Oricum, sper ca dai de stire cand se-ntampla.. intamplarea🙂

  3. Ianuarie 16, 2007 5:04 am

    Sa te auda Sfantu’🙂. Multumesc pentru aprecieri.

  4. Februarie 2, 2007 8:13 am

    Pai si ce faci, nu ne povestesti nimic? Am zis ca poate te-ai luat cu treaba si n-ai avut timp, dar vad ca ai timp sa postezi, asa ca: fa bine si spune-ne si noua, muritorilor, cam cum sta treaba intr-o redactie. Ce faci, cine-ti da articolele, si😀 daca presa e asa „independenta” (fara aluzii) pe cat pare. I’m a little bit curious…

    I’m waiting, you know?!

Lasă un răspuns

